2 juillet 2015

The following MT lawyers were ranked by Lexpert as leaders in the Charities practice area:

Donald Carr, Charities
Robert Hayhoe, Charities
Kate Lazier, Charities
Susan M. Manwaring, Charities
Amanda Stacey, Charities
Rachel L. Blumenfeld, Charities; Estate & Personal Tax (Estate & Tax Planning)
Sheila M. Crummey, Charities; Estate & Personal Tax (Estate & Tax Planning)
Rosanne T. Rocchi, Charities; Estate & Personal Tax (Estate & Tax Planning)
Martin J. Rochwerg, Charities; Estate & Personal Tax (Estate & Tax Planning)

Kate Lazier and Robert Hayhoe were re-elected to the Executive Committee of the Canadian Bar Association – National Charities & Not-For-Profit Section

The following individuals were re-elected to the Ontario Bar Association Charity and Not-For-Profit Section Executive Committee:

Susan Manwaring, Past Chair
Andrew Valentine, CLE Liaison
Kate Lazier, Public Affairs Liaison

© 2021 Miller Thomson S.E.N.C.R.L., s.r.l. Cette publication peut être reproduite et distribuée intégralement sous réserve qu'aucune modification n'y soit apportée, que ce soit dans sa forme ou son contenu. Toute autre forme de reproduction ou de distribution nécessite le consentement écrit préalable de Miller Thomson S.E.N.C.R.L., s.r.l. qui peut être obtenu en faisant parvenir un courriel à newsletters@millerthomson.com.