3 mars 2016

• Robert Hayhoe was unanimously appointed by the Canadian Bar Association’s Charities and Not-for-Profit Law executive as the liaison to the American Bar Association’s Tax-Exempt Section, on February 23, 2016.
  • Susan Manwaring presented on “Social Enterprise: Rethinking Your Organizational Structure” at the CPA Not-for-Profit Financial Executive Forum on March 1, 2016 in Toronto.

© 2021 Miller Thomson S.E.N.C.R.L., s.r.l. Cette publication peut être reproduite et distribuée intégralement sous réserve qu'aucune modification n'y soit apportée, que ce soit dans sa forme ou son contenu. Toute autre forme de reproduction ou de distribution nécessite le consentement écrit préalable de Miller Thomson S.E.N.C.R.L., s.r.l. qui peut être obtenu en faisant parvenir un courriel à newsletters@millerthomson.com.